Στελέχωση

Στελέχωση

Το Κέντρο στελεχώνεται με Επιστημονικό Προσωπικό : 

  1. Τ.Ε. Κοινωνική Λειτουργός – κα Ιορδανίδου Μαρία, 
  2. Π.Ε. Ψυχολόγος – κα Τίγκα Πασχαλιά. 

Συντονίστρια της λειτουργίας του Κέντρου Κοινότητας είναι η Κοινωνική Λειτουργός. 

Αρμοδιότητες στελεχών Κέντρου Κοινότητας

Συντονίστρια - Κοινωνική Λειτουργός 

  • Έχει την ευθύνη τήρησης του Σχεδίου Λειτουργίας του Κέντρου. 
  • Έχει την ευθύνη συντονισμού του προσωπικού για τη λειτουργία του Κέντρου. › Έχει την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας του Κέντρου και της τήρησης ωραρίου. 
  • Έχει την ευθύνη συγκέντρωσης και τήρησης των στατιστικών και απολογιστικών στοιχείων του προσωπικού του Κέντρου. Επίσης, έχει την ευθύνη διαφύλαξης της ασφάλειας, εμπιστευτικότητας και του απορρήτου των τηρουμένων στοιχείων. 
  • Συντονίζει, μέσα από διαδικασίες συνεργασίας, και γενικευμένης συμμετοχής, τις δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης της κοινότητας (διοργάνωση ημερίδων, διαλέξεων, έκδοση ενημερωτικών φυλλαδίων κ.λπ.). 
  • Συγκεντρώνει και αξιολογεί δεδομένα από το προσωπικό για τις δράσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και προτείνει διορθωτικές ενέργειες. 
  • Έχει την ευθύνη τήρησης των απαραίτητων βιβλίων όπως αναφέρονται στο αντίστοιχο τμήμα. 
  • Έχει την ευθύνη τήρησης των κανόνων δημοσιότητας . Έχει την ευθύνη έκδοσης ενημερωτικού εντύπου ή ηλεκτρονικού υλικού. 

Ψυχολόγος

  • Αναλαμβάνει την υποδοχή & διαχείριση περιστατικών που χρήζουν ψυχολογικής στήριξης. 
  • Συμβάλλει στη διάγνωση και διενεργεί ψυχολογικές αξιολογήσεις. 
  • Αναλαμβάνει την αρμοδιότητα παροχής ψυχολογικής στήριξης μέσα από ατομικές και ομαδικές συνεδρίες καθώς επίσης και συνεδρίες οικογένειας όπου απαιτείται. 
  • Συνεργάζεται με τους αντιπροσώπους της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς για την αξιοποίηση υφιστάμενων δράσεων ψυχολογικής στήριξης για τους ωφελούμενους του Κέντρου Κοινότητας. 
  • Συνεργάζεται με το υπόλοιπο προσωπικό του ΚΚ και της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου για τον προσδιορισμό και κάλυψη των αναγκών και των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων των ωφελούμενων. 
  • Συμμετέχει σε προγράμματα αγωγής ψυχικής υγείας καθώς και σε δράσεις ευαισθητοποίησης για τον πληθυσμό στόχο, στο πεδίο αυτό. 
  • Παραπέμπει τους ωφελούμενους σε αρμόδιους φορείς όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο. 
  • Συνεργάζεται με το προσωπικό του Κέντρου και του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Δ/σης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού καθώς και με όποια άλλη δομή. 
  • Συνεργάζεται με την Υπηρεσία ή το φορέα για την προώθηση της εκπαίδευσης των ενηλίκων, την προώθηση και σύνδεση περιστατικών με μονάδες ψυχικής υγείας, όπου αυτό κριθεί σκόπιμο. 
  • Συνεργάζεται με το στέλεχος που ασχολείται με τη μαθησιακή στήριξη για τις ανάγκες των ομάδων των παιδιών. 
  • Έχει την ευθύνη τήρησης βιβλίου/εισαγωγής στοιχείων στο πληροφοριακό σύστημα, με το ιστορικό, τα συμπεράσματα και τα αποτελέσματα της ψυχολογικής αξιολόγησης από κάθε συνεδρία. 

Επίσης στις αρμοδιότητες των εργαζομένων περιλαμβάνονται και τα παρακάτω: 

  • Ενημερώνουν για πιθανά σεμινάρια, θέσεις εργασίας, επιδοτούμενα προγράμματα του ΔΥΠΑ, ΕΣΠΑ, κ.λπ. 
  • Συνεργάζονται με άλλα στελέχη του Κέντρου στην ανίχνευση αναγκών που παρουσιάζονται (π.χ. ταχύρρυθμη εκπαίδευση στην γλώσσα, διαδικασίες δημιουργίας επιχείρησης, έκδοση αδειών οδήγησης ). 
  • Συνεργάζονται με την τοπική αγορά εργασίας με στόχο την ένταξη των ανέργων. Στόχος είναι η ανάπτυξη επαφών και τακτικής επικοινωνίας με φορείς εκπροσώπησης των εργοδοτών και των εργαζομένων (πχ επιμελητήρια, ενώσεις και ομοσπονδίες εργαζομένων, συλλόγους επιχειρήσεων ή επιχειρηματικών ομάδων κτλ). 
  • Σημειώνεται ότι ο στόχος της εν λόγω ενέργειας δεν είναι η υποκατάσταση λειτουργίας των δημόσιων υπηρεσιών απασχόλησης (ΔΥΠΑ) αλλά κυρίως : 
    • η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κόσμου των επιχειρήσεων για την αναγκαιότητα αντιμετώπισης ανεργίας στην περιοχή/δήμο και την ύπαρξη συγκεκριμένης δυναμικής όσον αφορά την προσφορά εργατικού δυναμικού και ειδικοτήτων. 
    • Η επαφή του κόσμου των επιχειρήσεων με αυτή των ανέργων μέσα από την συμμετοχή σε κοινές δραστηριότητες (πχ ημερίδες). 
  • Υποστηρίζουν και κατευθύνουν τα ωφελούμενα άτομα στη προσπάθειά τους να εισέλθουν/επανεισέλθουν στην αγορά εργασίας και παρακολουθούν την πρόοδό τους (ενδεικτικά: αναζήτηση εργασίας, σύνταξη και αποστολή βιογραφικού και συνοδευτικής επιστολής, συνέντευξη με δυνητικό εργοδότη) 
  • Βοηθούν στη δημιουργία συνεταιρισμών/προωθούν την ιδέα της κοινωνικής οικονομίας.

Επιπλέον, ανάλογα με τα θέματα που χειρίζονται καθώς και την κατανομή των αρμοδιοτήτων: 

  • συμπληρώνουν την ηλεκτρονική φόρμα υποδοχής και καταγραφής των ωφελούμενων. 
  • συμμετέχουν σε συναντήσεις της ομάδας. 
  • συμμετέχουν σε εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης, κ.λπ. 
  • υποχρεούνται στη τήρηση του απορρήτου και των προσωπικών δεδομένων των περιστατικών που διαχειρίζονται. 
  • παίρνουν μέρος στις έρευνες/καταγραφές που απαιτούνται. › υποχρεούνται να παραδίδουν τα στοιχεία εκείνα που απαιτούνται για την παρακολούθηση της συνολικής πορείας του έργου (απολογισμοί) και τη συμπλήρωση βάσεων δεδομένων. 

Τέλος, αμφότεροι υπάλληλοι (κοινωνική λειτουργός και ψυχολόγος) καλύπτουν και τα διοικητικά καθήκοντα του Κέντρου Κοινότητας όπως: 

  • Αρχειοθέτηση, (έντυπη και ηλεκτρονική), 
  • Δακτυλογράφηση και επεξεργασία κειμένων, 
  • Έκδοση αντιγράφων-φωτοτυπιών, 
  • Προετοιμασία εντύπων και παρουσιάσεων του Κέντρου, 
  • Καταχώρηση στοιχείων και επεξεργασία αποτελεσμάτων, ερευνών που εκπονούν τα στελέχη του Κέντρου, 
  • Ηλεκτρονική αλληλογραφία του Κέντρου, 
  • Παρακολούθηση – ενημέρωση ιστοσελίδας της δομής, ή την παροχή στοιχείων για την ενημέρωση της ιστοσελίδας του ΟΤΑ αναφορικά με τις δραστηριότητες του Κέντρου (υπηρεσίες, εκδηλώσεις, προσκλήσεις κ.λπ.), 
  • Διεκπεραιώσεις ΕΛΤΑ και courier,
  • Επιμέλεια αποστολής ομαδικών επιστολών – προσκλήσεις, 
  • Υποδοχή και εσωτερική προώθηση αιτήσεων, 
  • Προετοιμασία συναντήσεων, 
  • Συνεννόηση με προμηθευτές, 
  • Καταχώρηση στοιχείων που υποδεικνύονται από τον υπεύθυνο του Κέντρου και τα στελέχη- τήρηση ηλεκτρονικών αρχείων, 
  • Σύνταξη εξοδολογίων, παρουσιολογίων και τήρηση αρχείου. 
  • Τήρηση αρχείου εθελοντών και βιβλίου δωρεών.

Το Κέντρο Κοινότητας, μπορεί να εξυπηρετεί και να υποστηρίζει παιδιά και εφήβους σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού, μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και γενικότερα κάθε πολίτη που προσέρχεται ζητώντας να λάβει τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

Επικοινωνία

Παπάγου 5, Αιγίνιο Πιερίας, 60300

Δευτέρα – Παρασκευή

7:00 π.μ. – 15:00 μ.μ.

+30 23530-21286

kentrokoinotitas@pydnas-kolindrou.gr

Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027»